Tråd: Hårvekst
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-08, 16:08   #10
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Hårvekst

Opprinnelig lagt inn av Bergrosa, her.

Jeg var innom hudpleieren her for å få vokset hårveksten jeg har i ansiktet. Men hun sa at det måtte bli 0,5-1 cm langt før hun kunne ta det

Da ville jeg ha sjekket med en annen hudpleiesalong. For jeg mener helt bestemt at det finnes voks som er spesielt for ansiktet, eller at det faktisk er mulig å ta det før det er blitt 0,5 cm langt...

Men så er det jo også slik, at utveksten er mykere/tynnere til å begynne med slik at jeg vil tro det kanskje ikke vil bli så fort synlig at man må gå hver 2. uke?

Finnes noe som heter epilasjon også, der man tar hårrota en og en...vet ikke mye om det, men jeg ble kvitt et teit hår på nesa på den måten, og også enkelthår på halsen...

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat