Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-08, 13:00   #140
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Følgetråd for alle som begynte på ketolyse i OKTOBER. "Oktoberklubben"

Stella og Nelly - gratulerer med flotte vekttap! Så flinke dere har vært.
Jeg starte i september og har siden da vært på en del restaurantbesøk og skal på tre julebord. For min del går det veldig greit.

Det har ikke vært noe problem å bestille mat tilpasset vår kost - alle er veldig velvillig til det.
Jeg husker alltid å skryte av servicen til kelneren når jeg bestiller - og da får jeg ekstra oppmerksomhet .

Dersom de serverer julemat på julebordet - ja, så er jo det som regel perfekt for oss. Bare be om ekstra av det tillbehøret som vi kan spise og la andre ligge.
Styr unna alkohol med søtt blandevann - GT f.eks. syns jeg er godt.

Jula er jo midt i blinken for oss - mye god og fet mat
Jeg gleder meg og har ingen planer om å gå ut av ketose - julen skal ikke ødelegge min kur.

Lyke til - og kos dere

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat