Opprinnelig lagt inn av arkine, her.
ønsker dere alle lykke til med slankeoprasjonen ,,jeg tok som sagt gastrick banding ,men det var ikke noe band en kunne regulere ,, det ser ut som ei klokkereim,, (vet det fordi jeg har fjernet det)ikke noe elastisk
men ikke for og ta motet fra dere ,,men mange kompliksajoner ,mindre og større kommer gjerne etter noen år ,,og vektøkning kommer også,, så det gjelder og passe godt på vekten,,jeg spiste mat som jeg kunne beholde ,og det var stort sett brød ,, og usunne mavarer og snop
jeg kan ikke si at jeg led noe , at jeg kastet opp tok jeg som et pluss ,,de første årene ,,men det som skjedde var jo at jo mindre mat jeg beholdt ,jo mer la jeg på meg ,,jeg spiste skejlden på resturang ,, grunnen at jeg syns det var bortkasta penger , spiste jo så lite ,, og spiste jeg mye ,, fikk jeg vondt ,og måtte kaste det opp ..
i dag er jeg igjen slank takket være lavkarbo,,vil ikke ta slankeoprasjon igjen ,,men jeg angrer overhodet ikke på at jeg tok oprasjonen
og skjønner godt dere som tar den,,
men et godt rå ,,, pass på hva dere spiser ,, for en oprasjon krever også en diett ,,
og uansett hva slankeoprasjoenen heter , så legger du på deg om du ikke passer på hva du spiser,, etter noe år