Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-08, 12:30   #36
deniz
Medlem

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: kristiansand
deniz er på en erverdig vei

Sv: Følger Lindbergs ketogenkost, hva er forskjellen på det og ketolysekuren?

ok... var litt bekymret for å bruke ketolyse bake miks og sånt når jeg ikke fikk noe info fra legen om det. og så er det nå en uke til jeg skal veie meg igjen og vil virkelig se posetive tall på vekten så tør ikke gjøre noe galt...hehe
men lagde noen av de frokost lappene i dag med kakemiks og kruskakli som jeg kjøpte i forrige uke, men hadde ikke rømme eller cottage chese så jeg brukte soyamelk som jeg hadde hjemme og det gikk greit, men må si jeg ikke er veldig begeistret for sukkererstatnings ettersmak...

ja vile tro yoga og pilates var noe av det samme... nja jeg går vel mye, men det er bare vanlig spasering så ser ikke på det som trening, hater selv og trene men vil starmme magemusklene fordi jeg skal ha mageplastikk og har hørt at resultatet blir bedre ved starmme magemuskler.
enig med deg at trener man noe men ikke liker vil man miste motivasjonen, derfor jeg ikke går på noe treningssenter eller noe, føler det er ubehagelig å være til utstilling...
hadde vell gått mer om jeg kjente noen å gå med, men kjenner ingen i nabolaget..

deniz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogenkost Svar med sitat