Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-05, 00:32   #30
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Iset

Ja det siste der er jeg helt enig med deg i. Men er det sant som Nille sier, at i ketolyseboka sier han at dette kun er en kur, at man må over på Lindberg eller GRETE ROEDE etterpå?? Jeg fikk sjokk da jeg leste det.

Ellers kan jeg jo ikke få sagt nok at jeg selvsagt er tilhenger av alle som driver med lavkarbo. Og jeg håper som sagt ketolysepølsene kommer hit!!

Torkil skriver ikke at man gå over til Lindberg eller Grethe Roede men at etter kuren er ernæringsrådene fra Lindberg, Grete Roede og Fit for Life helt akseptable,- og at de kan anbefales han skriver også at det viktigste er at kostholdet blir sunnere slik at vekten blir konstant.
Mener også ha lest at han helst anbefaler Lindberg,- og det er jo også en lavkarbokost, men med en noe annen vinkling.
Ja, pølsene ser jeg også frem til!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat