Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-05, 00:07   #11
Liva
Juniormedlem

Liva sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sunnfjord
Alder: 47
Liva er ny på veien

Vanskelig
Det kan vere vanskelig å få den rette motivasjonen. Eg har ei lang liste over pluss-sider med å ta av nokre kilo (mens det er ganske så få- berre ein- nytelse) grunn til at eg skal ete det eg har lyst på.
I høst hadde eg sett fram til å slanke meg lenge (måtte bli ferdig med amming først) og det gjekk kjempefint. Så skulle eg berre kose meg litt i jula, og sidan då har eg slitt med å komme igang igjen.
No endelig (den tredje måneden i dette nye året) trur eg endelig at motivasjonen er skikkelig på plass igjen (er ikkje noko ein kan berre skru på liksom)- så no SKAL eg klare å gå ned endå litt meir!
Sånn har livet mitt vore dei siste månedane: er stort sett flink til å ete som eg burde og tenker at eg skal vere streng med meg sjølv, men så plutselig får eg lyst på noko godt og lar meg sjølv få lov til å ete det uten å bry meg om alle tankane som eg har om slanking ellers.
Vanskelig å forklare.

Men har mange gode grunner til å slanke meg som sagt:
Bedre helse
Lettere å kjøpe kle, og få gå i dei kleda eg vil
Starte på ny graviditet med lav vekt, noko som då gir mindre plager under graviditeten
Bedre sjølvbilde
Slepp å tenke på om jentene mine kjem til å høyre at mammaen deira er feit

Har mange fleire men kjem ikkje på dei akkurat no

Liva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Legens diett, ligner Atkins' Svar med sitat