Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-08, 09:57   #34
deniz
Medlem

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: kristiansand
deniz er på en erverdig vei

Sv: Følger Lindbergs ketogenkost, hva er forskjellen på det og ketolysekuren?

ja det hørtes jo logisk ut med tanke på usunt fett, har nå begynt å høre litt mer på dere og unner meg litt fett, spiste i går confisert andelår, som vil si andelår kokt mørt i andefett og olivenolje...hmmm det var sykt godt..hehe

ja får prøve så godt jeg kan og følge kostholdet så langt det går ann når jeg drar til vietnam, men så langt jeg vet er det nok mest jasmin ris og klisset ris som de kaller det vi får der nede. men får ta å prøve meg på litt supper og sånn i stedet, og så er de jo flinke til å servere masse grønnsaker til...

har sett litt på disse produktene som de har på ketolysekuren. tror du de er lov for meg og bruke som går på ketogen kost. det må jo være noe av det samme retningslinjen når det gjelder det også... er bare så usikker på om selv om det er lite karbohydrater om det er forskjell på de. jeg mener. er det dårlige og gode karbohydrater? hmmm...
og når jeg ikke får lov til å spise noen bønner, kan jeg da bruke soyamel og soya protein? noen som vet det?

når det kommer til tening, har jeg ikke så mye tid, men går en del allikavell, når jeg skal på jobb, står hele dagen på jobb og når jeg skal hjem.. ellers løper jeg jo rundt etter guttungen min. prøvde her på onsdag og trene etter en pilates video.. og snakk om å være støl i megen ..hehe...men føler jo at da må jeg ha gjort det riktig. men ettersom jeg ikke skal trene styrke og sånn, er det ok at jeg trene pilates? mye spørsmål..håper noen har svar..

deniz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogenkost Svar med sitat