En liten innrømmelse; men først VELKOMMEN til alle nye i denne tråden, SAMMEN ER VI STERKE , husk bare å ta til dere alle gode tips, det er ikke likt for alle sammen, så vi må nok prøve oss fram med hva som er bra eller ikke Så er det innrømmelsen: Jeg har nå lest tråden om stagnasjon og det første som slo meg er at jeg har begynt for tidlig med "kosemat" (bør vente 4 uker til kroppen har blitt skikkelig tilvent) - jeg har hatt et sinnsykt søtbehov til tider og har da laget meg Hestad gele blandet med kremfløte. Jeg tror at dette kan være årsaken til at jeg plutselig gikk opp 1 kilo og brukte nesten en uke på å komme ned igjen. Jeg har også drukket litt Pepsi Max flere kvelder og dette kan også ha vært en "showstopper" Jeg har også vært veldig opptatt av vekten og har veid meg hver dag. Har sett at det blir anbefalt å veie seg en gang i uken eller annenhver uke. Tror ikke jeg klarer å vente to uker mellom veiingene, så jeg skal prøve å holde meg til en gang i uken. Da blir veiingen gjort om onsdag morgen, i tillegg har jeg målt meg på søndagene, så det kommer jeg til å fortsette med. Dette var bare et lite hjertesukk fra nybegynneren til alle sammen