Opprinnelig lagt inn av Begod
Jeg skjønte poenget , men man blir ikke sulten av litt støv, så jeg syns sammenligningen var litt søkt.
Du har virkelig ikke skjønt noe!!
Det sies jo så mye fornuftig her.... ja og det bildet med mat 3 timer etter at du er sulten burde virkelig få det til å gå et lys opp for deg.
I går fikk mannen svinkjeft av meg. Dvs ikke kjeft rettet mot ham spesielt, men mot den mannlige delen av denne kloden. Foranledningen var at jeg chattet med en venninne på MSN. Hun var tydelig stressa fordi hun er i innspurten av praktisk pedagogisk utdanning (for å bli lektor). Mannen hadde lovt at han skulle hente ungene i barnehagen noen ganger denne uken, men dengang ei . "Han har det så travelt på jobb skjønner du". Hvorfor er det ikke slik at kvinner bare sier at "desverre så kan jeg ikke hente barna i dag for jeg må....." . Jada jeg vet at det er mange som ikke har det slik, og at det er mange unntak her inne på dette forumet, men enda finnes det mye innesnødd urettferdighet og dobbelt (trippelt-) arbeidende kvinner - ja alt for mye/mange! .
Sorry at jeg blir litt engasjert . Jeg er ganske snill og hyggelig, og egentlig ingen rødstrømpe, men jeg har en hissig rettferdighetssans.

|