|
Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?
Det høres ut som et veldig fornuftig kosthold Myrull! Skulle ønske jeg likte kjøtt og fisk og sånn.. spiser bare ostesalat jeg. Frokost blir ofte frokostpannekakene som Gerd har lagt inn oppskrift på, spiser med ost eller med heistads syltetøy på (ikke altformye syltetøy da) og det er VELDIG godt!
har ikke helt sjekka hva jeg tåler. Tenkte derfor jeg skal unne meg så masse pm denne uken som jeg vil, og se om jeg går opp da. Evt bare gjøre dette noen dager.. er ihvertfall veldig ivrig på vannet når jeg er på jobb, men vannet som er i kranen på jobb er så fæl (smaker metall) så jeg må ha det med meg på flaske, da er det greit å kunne kjøpe seg litt pm når man er fri for vann istedetfor å gå å tørste. Men tviler på at jeg tåler det. sikkert derfor jeg gikk opp så mye (200g-500g) forrige uke. 
synes også kombon der på geleen var spennende nybegynneren Det er mulig du ikke tåler å drikke brus? Prøv å test ut dette du også? Kan også prøve å kutte ned på fløte/rømme osv, ikke alle som tåler så mye av det. også er det viktig å spise massemasse grønnsaker, og gjerne variere (dette er IKKE jeg flink til - spiser en ostesalat hver dag - agurk, rød og gul paprika, ost og enten rapid eller isberg).
tone13, velkommen hit på forumet og gratulerer med kjempebra resultat! husk det er sikkert en del vann i begynnelsen, og det kan gå saktere etterhvert, og da må du ikke bli skuffet 
Kan være lurt å veie seg om morgenen, før du drikker vann og etter du har vært på do, det gjør jeg.. kan jo være store avvik på hvor mye du f.eks drikker hver dag, så da kan jo vekten avvike en del...
turid: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=ticker