Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-08, 16:44   #36
Leona
Nytt Medlem

Leona sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Leona er ny på veien

Sv: Start November 08

Hvordan går det med dere?
Jeg føler meg helt klart som den mest ustrukturerte her inne! Hvordan klarer dere å følge opp hver eneste dag? Jeg sliter litt fordi jeg vil gjerne ut i helgene. Og det har jeg vært nå i helga. Jeg er ute av ketosen (igjen!) og har drukket en del i helgen. Har holdt meg til rødvin, tenkte å bare hoppe over på et lite opplegg der rødvin går greit, det spolerer ikke så mye, det eneste er at alkoholen må forbrennes før fettet.. Men problemet var at når man er i ketose så tåler man ingenting, og ett glass rødvin fungerer som tre!!! Hehe. Dette resulterte i at jeg ble veldig full og at jeg var ganske dårlig i går. Men jeg var ute i går også, og denne gangen ble det drinker på meg.. Jaja. Det sorte eurodiett-fåret. Men jeg skal jo ha det litt kjekt også. Men på tross av mitt utsvevende liv så har jeg hodlt kostholdet om ikke annet. Dvs. 2-3 eurodiettmåltider, og 1 måltid med "vanlig mat" i lavkarbo/høyprotein-form.

Og på tross av dette: Jeg har gått ned! og dette bare på denne ene uken, som avsluttet med Mohito!! Hurra!

Men i dag er det skjerpings igjen!

Leona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat