Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-08, 14:48   #6
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Ketose = vektreduksjon?

Opprinnelig lagt inn av valleygirl, her.

vel, dette kan nok variere. Jeg har holdt meg til ca. 20 karber for dagen i lang tid, spiser de rette matvarene og går nesten ikke ned i vekt. Men det er greit nok, fordi kostholdet føles bra for meg, og jeg går tross alt sakte nedover. Er i ketose hele tiden, men det betyr ikke nødvendigvis vektnedgang. Litt interessant er det at den gang (i oldtiden) jeg gikk på et opplegg med opp til 55 g karbo for dagen OG samtidig passet på at kaloriinntaket ikke gikk over 1500 for dagen, så raste jeg ned i vekt. 20 kg på 10 uker. Og de kiloene holdt seg av i mange år, så de var reelle nok.

Kanskje alder også spiller en rolle, det er vel generelt sett lettere for yngre folk å gå ned i vekt enn det er for middelaldrende. Uansett, jeg er -17 kg siden i sommer og kan egentlig ikke klage. Men mitt delmål som er -23 til jul, vil jeg ikke nå dersom mitt nåværende tempo holder seg.

WOW! Veldig bra nedgang uansett! Har selv brukt ett år på 10 kg...

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat