Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-08, 06:48   #4
nattfrue
Seniormedlem

nattfrue sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 50
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Er det vanskelig syns dere?

Jeg tror det stort sett blir hva man gjør det til. Det er en annerledes måte å spise på, og ikke minst en annerledes måte å tenke sunnhet og helse på. Når jeg lager et lass bacon og eggerøre til lunsj må jeg av og til klype meg i armen for å skjønne at jeg er på diett, men jeg liker det

Det største problemet er nok sosialt/samfunnsmessig for de fleste, tror jeg. Leser mye her om utfordringer folk har når de skal i middag eller på reise eller noe sånt. Har hatt et par sånne selv også, men nå vet alle jeg kjenner godt + familien om hva jeg driver med, så da er det ikke noe problem lenger. Jeg merker dog at lavkarbo krever litt mer planlegging, siden det ikke er så enkelt å bare plukke med seg noe mat i en kiosk eller så hvis jeg er ute og farter. Heldigvis er jeg sjelden veldig sulten, så jeg klarer stort sett å holde meg til jeg kommer hjem - evt. kan jeg ta noen nøtter (pleier å ha i veska) eller til nød en atkinsbar eller noe sånt hvis det blir krise.