Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-05, 23:24   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Har aldri hørt at man forbrenner mer før eller når man har mens ... Sen var ny !
Tror det er veldig individuelt.

MEN jeg vet iallefall at den stadige jeg hører ute på andre forum er at "jeg veier meg ikke denne uka, det er deprimerende fordi jeg har mensen og alltid veier mer da". Så hovedvekten av folk får nok litt ekstra å dra på de dagene.

Personlig varierer det voldsomt. Noen ganger går jeg hverken opp eller ned - andre ganger er jeg flere kilo tyngre... alt etter hvor mye vann jeg samler. Har aldri opplevd å ta av iallfall... men nå er jo ikke den som tar av så veldig heller da !
Noen som vet om det finnes noe vitenskaplig på dette ?