|
Sv: den SISTE slankekuren!
Hei, vil bare stikke innom å ønske lykke til.
Har selv slit med vekta i "alle år" og er nå i min 6-7 uke på Ketolyse.
Første gang jeg har klart å gå ned så mye på så kort tid. 
Håper du har kjøpt deg boken fra ketolyse.no og vitamintilskuddet osv, det vil jeg i såfall anbefale på det varmeste. Uten boken som gir god forklaring er det ikke lett, og kroppen din vil slite uten tilskuddstablettene
Jeg er langt fra å nå målet, men ved å finne gode oppskrifter her inne så føler jeg at det går veldig greit å være på ketolyse, bare pass på å tenk på karb innholde for mange som skriver her går på andre dieetter som ikke er like ketolyse vennlig!! 
Det som er bra med ketolyse er at den er så streng og har ikke rom for utskeielser, da går det i såfall "veldig" utover formen og humøret etc..
Jeg trente ikke den første 1.5 mnd, men har kommet meg tilbake på treningstudio og trener 45min x3 i uka(man, ons og fredag).
Håper du klarer å komme i gang og bit tennene sammen, det er sååå deilig når kiloen renner av og alle dagligdagseting går lettere.
Jeg selv har ikke følt at fedmen har vært noe "slit" til daglig, men fy fa** å deilig det har vært å bli kvitt disse første 16 kilo'a, det gjør at jeg vil ned MER!!
. lykke til .
kokopeli
|