Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-08, 20:31   #24
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Ikke la det ødelegge dagen!
Vær realistisk; Mål deg under samme forutsetning hver gang, altså om du velger en dag i uka, så hold deg til den, sørg for at du har gjort unna all toalettbusiness (derfor er det best å veie seg om morran), ta hensyn til syklusen din; Før og under mens er det vanlig å samle vann i kroppen, og det påvirker vekta, men bare midlertidig, mye salt i maten og for lavt vanninntak kan gi den samme effekten.
I tillegg til å veie deg vil jeg anbefale å måle de vitale målene dine jevnlig, jeg måler hofter, mage, midje, under bryst og rundt bryst hver uke, og det er motiverende å se at det går innover der også, særlig om vekta står stille. Det er til syvende og sist kroppstørrelsen og ikke kiloene som i størst grad forteller hvor stor kroppen din er

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat