|
Sv: Start November 08
Opprinnelig lagt inn av Lillis, her.
Så flink du var ute med jobben. Det er sånne ting som er utfordrende kjenner jeg. Det er jo tid for julebord og "ut og spise hygge" med mange forskjellige nå før jul.
Tenkte kanskje det var en dum tid å starte på, men samtidig er jeg såååå utålmodig også så jeg hoppa i det....
Klarte ikke dy meg men måtte hoppe på vekta i dag og jeg hadde gått ned 1 kg fra i går, det er motiverende det!!!!
Plagdes med skikkelig hodepine i går og kjenner den i dag også, det kan også komme av litt mindre kaffe enn vanlig....
Ja, ja, lykke til med handletur Nyne, kos deg.
Og deg og alle ønsker jeg en flott dag.....
..det passer vel egentlig aldri å legge om livsstilen, det er alltidm en fest, bursdag.. mye viktigere å beg når man selv er motivert!! Så fantastisk med 1 kg ned allerede!! Hurra!.. men tror det er lurt å veie seg bare en gang om uka . Jeg også plaget med hodepine, og får råd fra andre om at det er fordi jeg drikker for lite vann, men d stemmer nok ikke for min del.. 5-6 liter på være mer enn nok 
Opprinnelig lagt inn av moma, her.
Jeg begynte på fase 1 forrige søndag, og skal til legen imorgen og veies og alt det der, så det blir spennende å se hvordan det går.
Henger meg gjerne på denne tråden framover.
Kjekt du blir med!!
Blir utrolig spennende med kontroll hos lege i morgen da! Gleder meg til å høre hvordan det har gått!!
|