Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-08, 12:02   #8
paula2angeles
Medlem

paula2angeles sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Frogner, Sørum
Alder: 46
paula2angeles er ny på veien

Sv: Hjelp meg please

Opprinnelig lagt inn av aikens, her.

heisann jeg har boka følger alt men går ikke ned har gått ned ca 5 kg der stopper det helt motivasjons drepende jeg sakl tross alt ned 25 kg, snufs;(
min dag består av 2 egg til frokost med litt skinkeeller bacon og ost og to cherry tomater
lunch: litt røkr laks salat og egg og to roast biff biter(pålegg)
middag: kotelett(igår ble det to) blomkål og brokkoli
kvelds er det gjerne egg
spiser jeg altfor mye??? drikker mye vann og endel kaffe har også drukket litt pepsimax slik at jeg ikke har søt hunger
en rømmrkolle med splenda sukker til i ny og ne også
hva gjør jeg galt please jeg har virkelig prøvd å lese boken men er skikkelig frustrert
hilsen meg

Hei, jeg opplever akkurat det du gjør, gikk ned 5 kg på min 1 uke. Jeg trodde liksom jeg skulle ned 5kg til 2 uke, men nå har vekten min stått stille i 1 uke Jeg begynte med ketolyse 24 oktober, syns det er vanskelig å veie g på grønnsakene og dele det på 3 måltider. Jeg har bare tatt det på feeling i det siste og det har jo ikke vært bra siden vekten har stått stille Jeg trener i tillegg 3 ganger i uken med aerobic og styrke for å svette enda mer. Men leste ett sted her at man samler vann i musklene. Er faktisk litt forvirret.....

Men selvom vekten har stått stille har jeg blitt mindre i midjen og lårene.
Men skulle gjerne ha gått ned i vekt også, vil jo se tallene bli mindre og mindre

paula2angeles er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig med ketolyse....over til lavkarbo Svar med sitat