Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-05, 17:32   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Er det noe lurt å prøve CUUR sammen med Atkins? Går man ned fortere da?

Eller bruke det kun når man, som meg, sprekker på is og sjokolade for å gjøre skaden mindre?

Nei, du går ikke ned nevneverdig fortere (bortsett fra placebo effekten du alltid har i begynnelsen). Når man går på lavkarbo kost med så lite karber som vi gjør (godt under 100 pr døgn) er det ikke noe vits i slike medikamenter som "brenner karber". Hva er vitsen ?? Det er heller ikke noe middel for å "brenne" karber etter en sprekk... for SÅ mye karber brenner det uansett ikke.

Etter min mening er det pengene rett ut vinduet når man går på ketogene dietter !
Men for all del, om man vil prøve...... og har penger..... så må man jo gjøre som man vil !