Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-08, 15:30   #17
arkine
Seniormedlem

arkine sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hvor viktig er vekta for deg?

jeg føler at jeg er syklig opptatta av vekta ,,,når jeg går ned motoverer den ,,når jeg har gått opp blir jeg sur ,og det kan være nok til og velte hele kuren den dagen,, (får liksom ,,dritt heller kan like godt spise usunt)
kan veie meg både dag og kveld ,,

men om jeg har skeiet mye ut ogh bare spist mat og godter jeg ikke skal ha ,, noen dager ,,holder jeg meg langt unna vekta ,,

nå har jeg hatt en fjorten dager med godtereier brød ,, vafler ja alt jeg ikke skulle ha ,,,
gikk på vekta i går ,,vel 70,5 og overasket over at jeg ikke hadde lagt på meg mer ,,og da blir jeg igjen motivert , (hadde jo bare lagt på meg vel 2 kilo)
så nå er jeg i gang med ketolyse igjen,,, og det går vanligvis bra i ukedagene går gjerne ned en to tre kilo ,, så kommer helgen og da trenges det bare en liten utskeilese så legger jeg på meg to tre kilo ,,,en evig rundgang,,
ser ut som kroppen min ikke vil ned de sisste kiloene ,,,men denne gangen Skal jeg ned 5 kilo innen 8 desember tvi tvi
har jo gått ned 22 kilo ,,men da har vekten stoppet

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat