Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-05, 15:41   #19
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Begod

Hei Kristian, må si jeg har tenkt litt på deg siden denne saken har kommet opp. Hvordan har det vært for dere ansatte i denne situasjonen?

Det er jo ikke noe stort problem for den enkelte av oss, men jeg blir stadig forbauset over at folk flest mangler evne til å lese imellom linjene. Mediene har banket det samme budskapet over oss gang på gang uten å lete etter nyanser. Dette har ført til litt svikt i salget hos tine men heldigvis så vet vi at folk glemmer fort. Om tre måneder så er det ingen som husker saken og da har tine sannsynligvis fått tilbake markedsandelen.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat