Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-05, 15:39   #7
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hei TinaF

Fruktsuget er ikke alltid like enkelt å komme over nei... Eneste måten jeg har klart å komme over det på, er ved å kutte det helt ut... som du må på en induksjon...
Meningen er jo ikke at du skal klare deg helt uten disse produktene resten av livet,- som Albertine sier. Det er bare to uker... Og etterpå, når du er klar, kan du begynne med en halv frukt og jobbe deg opp til kansje to? frukter om dagen... Det virker kansje lite (hvertfall gjorde det det for meg når jeg faktisk levde på store mengder frukt) men når en blander noen eplebiter med en salat som en del av et måltid, og ikke har 3 frukter alene som et måltid,- så er det greit...
Jeg var en sånn som måtte ha bare frukt til frokost,- og nå har jeg funnet noe som er enda bedre, og som faktisssk får meg til å føle meg bedre også,- og det er smoothie med frosne bær , egg og olje i kjøkkenmikser... Helt nyyydelig!

Det er snakk om å endre på gamle tanke- og handlingsmønstre... Som jeg sier isignaturen min: Endring er umulig dersom en ønsker å fortsette å gjøre det en alltid har gjort.... Så det du trenger å finne er motivasjonen din: Hva er det som gjør at du ønsker å oppnå forandringer, hva er det som driver deg? Er det motivasjon nok til å stå ut ubehaget som alltid oppstår i begynnelsen når en skal gjøre noe annerledes? Håper det!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat