Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-08, 16:51   #7
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i leggene???

Opprinnelig lagt inn av Håpefull, her.

Hei!
Må bare spørre om det er noen andre som opplever at de får vondt i leggene? Våknet en morgen og kjentes ut som jeg hadde vært på en dags fjelltur...Verket i leggene...Jeg hadde ikke gjort noe anstrengende dagen før... Noen andre eller er det bare meg? Lurer på om det kan ha noe med kuren å gjøre?

Hadde det akkurat som deg og som de andre her. Fikk faktisk leggkramper om natta måtte stå opp pga kramper i leggene og under føttene. Så begynte jeg å ta en magnesium på kvelden. Men så begynte hjertet mitt å dunke hardere og ujamnt... veldig ubehagelig. Snakket med hun på fedonklinikken om det og jeg fikk beskjed om å ta magnesium 3 ganger daglig og kalium morgen og kveld.. pluss Farris!!

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat