Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-08, 15:35   #233
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: På an igjen! Andre som vil være med på veien?

Fant du oppskriften her? Synes personlig 150 gr med splenda hørtes utrolig mye ut... Sucralose som søtningsmiddel er jeg også skeptisk til. Da den kom ut i cola zero første gang,og jeg kjøpte den ble jeg regelrett kvalm,fikk frysninger og hodepine,det kom fra intet.Og er bombesikker det var sucralosen som gjorde det,for jeg prøvde 3-4 ganger,med samme bivirkning.
Og en annen ting jeg har lest er at havet kommer til og bli full av sucralose snart. For det tar vissnok 10(!!) år og bryte dette ned..Tenk på kroppen vår da? Nå kan jeg dessverre ikke henvise til kilden siden jeg ikke husker hvor jeg leste det,mener det var en nettavisutgave av Vg eller dagbladet. Dal a jeg sucralosen bort for godt..

Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat