Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-08, 00:12   #34
estorilskreppa
Medlem

estorilskreppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Alder: 45
estorilskreppa er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Ojala, her.

Har bare lyst til å sende en hilsen til alle dere som skriver her jeg, for jeg sitter igjen med èn spesiell følelse hver gang jeg har lest på denne "tråden" og det er at jeg blir i så godt humør... Tonen er utrolig god, og jeg synes det er så herlig! "Må" liksom innom her bare for å nyte den positive følelsen...

Nå begynner jeg å nærme meg klar for sengen. Har akkurat fylt frysen meg hjemmelagde "slankekjøttkaker", og er egentlig ganske fornøyd med meg selv der jeg har sittet foran tv'n med te-koppen min, omringet av folk som har spist kake og sjokolademousse... I tillegg har jeg trent tre dager på rad, så NÅ må jeg vel snart få se noen resultater jeg også..??? Nattinatt...

og der bodro du til å gjøre meg enda litt gladere i dag,skikkelig koselig å lese
hva bruker du til å lage kjøttkakene foresten?
du virker kjempe motivert og det er ingen tvil om at du kjenner selv at dette vil du gjøre alt for å klare,veldig bra...syns det er så kjekt å lese fra andre her inne på lavkarbo at vi alle går igjennom de samme tankene rundt utfordringene med å slanke seg.. føles ikke så ensomt og håpløst da og pluss at folk er positive når noen andre får det til og deler gleden sammen natta

estorilskreppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat