|
Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!
Da har jeg gått ned en kg til, så da er jeg i boks, gitt 12 kg! Kroppen min er nok som skapt for lavkarbo.
Nei, da jeg gikk over til vanlig mat igjen så tenkte jeg kalorier igjen, bare uten å telle. Jeg spiste mye men sunn mat, slik at jeg ble mett uten mange kalorier, og spiste snop som en idiot (dvs kanskje 8-9 forskjellige snop og retter) kun på lørdag, fra morgen til kveld. Men etterhvert så merket jeg at jeg ikke gadd å leve sånn lenger, jeg lever bare en gang, så jeg spiste godteri når jeg følte for det istedet, men lærte meg (som gammel bulimiker) for første gang å begrense meg. Jeg kjøpe EN Center istedet for tre, og jeg spiste bare en 50g melkesjokolade, istedet for 200g. Og trente som en helt 3 dager i uka, så jeg ble så støl at i begynnelsen måtte jeg ha hjelp til skolissene dagen etter trening
Nå har vekten stabilisert seg, nå spiser jeg hva jeg vil når jeg vil, bare passer på å være mye i bevegelse. Jeg har ikke bil, og jeg har hund, så det går av seg selv, er ingen sofasliter heller, har aldri vært det. Men forbrenningen min har jo blitt ny etter jeg begynte å trene, nå forbrenner jeg jo kalorier når jeg sover også, fordi jeg trener regelmessig. Trener kun styrke!! Muskler forbrenner fett, og vi jenter får ikke tytende muskler uten å jukse, så det er jeg ikke redd for.
Sukkeravhengig er jeg, men jeg har lært meg å begrense meg, så den psykiske biten har jeg jobbet mye med. Jeg måtte bare være sterk.
Jo, og jeg bruker fortsatt bare grove produkter da, kjøper villris og fullkornspasta, og vil ikke tilbake til det vanlige, det spiser jeg kun når jeg har gjester, fordi de vil ha vanlig.
Kjøpte meg Stormberg Softschell jakke her om dagen i størrelse SMALL!!! Juhu!! Nå bruker jeg ca 38 i bukser, før var jeg 42 
|