Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-08, 00:26   #11
Sepia
Medlem

Sepia sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nær Bergen
Alder: 49
Sepia er på en erverdig vei

Sv: Nytt medlem som gjerne vil ned i vekt

Jeg går også på ketolyse, og kan virkelig anbefale det! Selv om jeg bare har gått ned 7 kg på tre mnd... Jeg har tatt av maaange kilo før jeg begynte på ketolyse, jag da

Jeg har to jenter og er veldig opptatt av at de ikke skal merke at jeg slanker meg. Spesielt eldstejenta som ser ut til å arve mine anlegg, skal ikke oppleve en mor på evig slankekur.

Frokost og lunsj er helt greit. Da spiser vi ikke sammen og jeg kan spise det jeg vil. Lager ofte Oopsi´er som jeg spiser med masse pålegg. Eller som små mini-pizzazer. Salat eller middagsrester er en slager.
Middagen spiser vi alltid sammen og da spiser jeg det samme som alle andre, utenom poteter, pasta og ris. Jeg tar bare mye mer grønnsaker enn de andre. Spes. blomkål og brokkoli. Eldstejenta har en gang spurt hvorfor jeg ikke spiser potet eller pasta lenger, og da svarte jeg at jeg prøver å slutte fordi jeg får vondt i magen. (Som forøvrig er nær sannheten). Vi spiser masse kylling, hjort, svin og kjøttdeig. (Jukseris er forresten blitt en favoritt i familien!)

Kveldsen spiser jeg etter at de har lagt seg, så det er ikke noe problem!

I helgene lager vi ofte lavkarbo-lapper og pannekaker som alle kan spise.

Synes det er et enkelt kosthold å leve med! Virkelig!! Har aldri spist så mye deilig mat før! Anbefales!

Sepia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat