Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-08, 22:11   #27
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Ketolyse og trening

For meg er det kjempestor forskjell på å trene med og uten karber i kosten, jeg har prøvd begge deler - og trening i ketose var et sjokk for meg!
Måtte skru ned vesentlig på tempoet og pulsen var de første gangene skyhøy!! Men, det kommer seg Jeg er nå i min sjuende uke, pulsen er helt normal igjen og er på vei opp igjen i tempo.
Mulig dette er inividuelt - og at oppleves forskjellig fra person til person?

Jeg løper også 4x4 på mølla for det meste, hvor jeg med karber løper 13 i dragene - og nå er jeg på 9,5 - var nede i 8... - skrur opp litt for hver gang nå.

Jeg er også enig med Runegutt at en kan trene lenge og mye på lavkarbo - det har også jeg gjort, og mitt mål er å komme dit igjen - for da fungerer jeg best.
Har aldri drukket noe annet enn vann under eller etter aktivitet - og jeg har løpt maraton flere ganger.

Og det skal jeg gjøre igjen - til sommeren

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat