Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-08, 12:00   #22
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg

Får ikke spise noe rug og sånt på ketolyse.. skal bare ha 40 karber om dagen. Lindbergdama sa: Du skal gå i ketolyse du nå! Men det går vel med et par tyyyynne skiver fedonbrød om dagen da...alternativt til to wasa fiber plus. Men jeg spiser stort sett ikke brød i det hele tatt. Er så mye pes å lage det...

Går i GG klibrød (det var lov) med baguett salater på.. crabsticsalat... så til lønsj går det stort sett i omelett. I værste fall et par wasa fiber pluss med maaaaaassse pålegg.. Middag.. ja.. Huff..matstellet er ikke så veldig på stell om dagen..

En god ting er at jeg ikke er fysen da. Det er da noe.

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat