Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-05, 22:21   #84
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Helene

I morgen skal jeg ha faglig aktivitetsdag i Systemutvikling. da skal vi ha foredrag om MysQl og maya det tror jeg kan bli veldig koselig. har veldig lyst å lære litt programering. Synest det er litt gøyt at programering skal komme inn i fagplanen til IT på vidergående. vet ikke hvor mange her som deler den meningen med meg jeg.

Åååh, så spennende Helene - dette visste jeg ikke!

Jeg går lektorutdanning i realfag - og vil da få kompetanse til å jobbe bl.a på vgs. Jeg har tenkt å ta master i fysikk, og da trenger jeg endel informatikk-fag som støttefag. Jeg har veldig lyst til å undervise i informatikk på vgs - og da trenger jeg å ta 60 studiepoeng i informatikk for å få undervisningskompetanse i det faget.. Lurer på om jeg skal gjøre det, i tillegg til fysikk og matte..!

Hm.. dette ga meg noe å tenke på!

Helene - vet du om det skal bli valgfag, eller hvordan? Egen it-linje? Eller..?