|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Opprinnelig lagt inn av Elizabeth, her.
det går virkelig myyyyyye betre enn eg hadde trodd! Eg synes faktisk at det er kjempe interessant og synes det er supert å vite hva eg får i meg. Trodde virkelig ikke det da eg begynte for 2 uker siden! Var ikke så veldig lett no i helgen når vi var på besøk hos mamma og de (som er SNOPEGRISER!) og de satt med snopeskål og koste seg, men det gikk no det og. Har vert å kjøpt litt gele uten karb o.l. så no kan vi kose oss på lørdagskveldene. Eg prøver med maten også å gjøre forskjell på helg og hverdag sånn at det blir til at vi koser oss.
Du må ha masse lykke til! Og håper vi kan følge hverandre. 
Så flott at du klarte å holde den unna a, det gjelder å ha viljestyrke skjønner jeg. Men det som virker så deilig er at man kan spise omtrent hva man vil på denne kuren, eller hvert fall mat jeg er veldig glad i fra før, og at det er så mange lavkarbotilbud, som f.eks geleén så tror jeg skal klare meg bra i begynnelsen hvert fall. 
Masse lykke til videre du også, jeg er så spent på om dette vil virke like bra på meg som på fler av dere andre her inne! Og så hadde det vært kjempemoro å kunne fulgt og backa opp hverandre underveis! 

|