|
Etter EuroDiet?
Jeg føler sjøl at jeg ikke er veldig lenge i hver fase i forhold til en del andre her inne, så lurer litt på hva jeg kan gjøre etter ED for å fortsette vektnedgang..?
Har totalt ca 35 kg som skal bort, snart gjørt unna 10 av de nå i løpet av fase 1 (14 dager) og 2 (30 dager).
Skulle ha begynt i fase 3 nå førstkommende fredag, men legen min mente at jeg skulle unngå frukt litt til, så skal ha det hun kaller fase 2,5 i 14 dager først, som er fase 3A uten frukt. Deretter skal jeg i fase 3 og ha 14 dager på hvert trinn. Hvis man ser bort fra at jula kommer midt oppi dette, så skal jeg da i fase 4 fredag 2. januar.
Men så er jo spørsmålet - fase 3C er såvist jeg har skjønt ingen vektnedgangsfase, heller ikke fase 4? Men jeg har jo fortsatt ca 25 kg som skal bort...
Går man ned i vekt også i fase 3C og fase 4? Og hvor lenge kan fase 4 være? Har ikke funnet noen informasjon om min- og makslengde på denne fasen noe sted...
Og som sagt - hva bør jeg gjøre når jeg er ferdig i fase 4, og fortsatt antakelig har en del kg å bli kvitt...?