Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-05, 18:06   #11
Daizy
Seniormedlem

Daizy sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Alder: 47
Daizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt avDaizy har veldig mye å være stolt av

Jeg elsker Elizabeth Ardens "Eight hour cream", den funker mot ALT! Tørr hud, tørre lepper, sprukne hender/neglebånd, små utslett osv. Helt genial! Jeg bruker den som lipgloss også for den er veldig shiny (samtidig som den gjør godt for leppene). Regner med at de fleste går rundt med den i veska sånn som meg, men dere som ikke gjør det: Løp & kjøp

Mitt andre skjønnhetstips i disse vintertider er å investere i en "brun-uten-sol" krem og et solpudder... En liten piff til en vintergusten hud Husk å pudre brystkassaog hals litt også( når du har utringet genser ), det hjelper enormt å ha litt farge der, ser mye sunnere og friskere ut

PS: Bra "brun uten sol" krem er Biotherms "Sunfitness", kan brukes både i ansikt og på kroppen og er farget slik at man lettere ser at det blir jevnt. Dessuten er den mild, jeg reagerer ikke på den selv om jeg reagerer på "alle" andre selvbruningskremer Husk også å peele huden før du smører deg inn

17/11 = 30 kg lost = Jeg er i mål!!!
~3-5 kg "ønskekilo" igjen~
Daizy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo à la Atkins Svar med sitat