Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-08, 11:59   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bestilling ofte/mye?

Opprinnelig lagt inn av kikja, her.

Bare lurer... Regner med ED har oversikt over hvor mye/ofte vi bestiller produkter - men vil de "bry seg" hvis jeg bestiller ofte? Har jo solgt/byttet masse produkter, så totalt sett har jeg jo sikkert bestilt nok mat derfra for at det skal holde i en måned til... Så kom bare til å tenke på om de kan komme til å reagere hvis jeg bestiller enda mer..?

Og et til spørsmål når jeg likevel skriver; er det sånn at man ikke trenger legeerklæringen for å bestille sjokobarene?

Vil ikke tro du blir nekta produkter, og i tilfelle er det bare å si at du har bestilt mye du ikke liker, og at smaken endrer seg etter hvert så du vil ha noe annet enn det du har i skapet

sjokobarene kan du bestille på nettsiden

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat