Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-08, 16:48   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg

Opprinnelig lagt inn av tonetrollet, her.

Høres ut som om du lever omtrent som meg.... bortsett fra at jeg ikke går ned

Trodde du spiste meieriprodukter, jeg?
Jeg spiser altså overhodet ingen. (Dvs bortsett fra meierismør, men det er tilnærmet ikke kasein i det, så jeg tror ikke det har noe innvirkning, dessuten er det det aller beste å steke maten i.)
Ikke teller jeg kalorier heller, men etter så lang tid på lavkarbo tror jeg at jeg har utviklet et ganske bra sult- og metthetssignal.
Problemet mitt har sjelden vært overspising, men kompulsiv sulting størsteparten av tiden, og da tar det litt tid å få sultsignalene på stell igjen, det gjelder sikkert overspising også.

Jeg spiser forresten heller ingen søtstoffer -what so ever. Det trigger en falsk sultfølelse hos meg som jeg ikke liker i det hele tatt. Bær er det søteste jeg spiser, men så lenge siden som det er at jeg har spist noe sukker-søtt så synes jeg det er søtt nok

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat