Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-08, 09:04   #7
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dere andre på Lindberg ...

Opprinnelig lagt inn av tonetrollet, her.

Spiser dere brød?
Frukt?
Hva med melkeprodukter?

Nei på alt!
Jeg får vondt i magen av stort sett alt brød (men lager avokadomuffins, da), frukt påvirker blodsukkeret mitt alt for mye, og så er jeg ærlig talt ikke så glad i det, men det går en del bær. Jeg har en stor mistanke om kasein-intoleranse, så jeg holder meg unna alt av meieriprodukter bortsett fra smør. Og det må nok ligge noe i det, for etter et drøyt års stillstand begynte vekta seriøst å bevege seg etter at jeg gikk over til Lindberg-kost, men uten disse tingene. Samt at magen føles bedre uten meieriprodukter.
Jeg savner det ikke heller. Jeg spiser moderat med fett -men kniper ikke igjen, mye grønnsaker og bladgrønt, alle typer kjøtt og fisk, en del belgefrukt (kikerter, linser, bønner etc), og nøtter, oliven og bær mellom måltidene. Kostholdet er helt über, og jeg går ned fra en halv til en kg i uka.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat