Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-04, 06:16   #10
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg trener så mye jeg kan, i hele vinter har jeg gått på spinning 2-3 ganger i uken, helst de timene med styrke. Noen ganger har jeg tatt to spinningtimer etterhverandre. Nå sparer jeg på klippekortet og trener ute. Tidligere ble det flere fjellturer på ski. Skal bli noen fjellturer til fots også etterhvert. Har også syklet på fjell. Skal kanskje sykle på fjellet idag, en stigning på 650 høydemeter. . Har også syklet en runde på åtte mil to ganger i år. Ifjor var jeg med på birkebeinerrittet og jeg håper jeg får være med i år også.
Ellers så tar jeg meg ofte en tur sammen med kona eller noen av jentene, da er alltid minstemann med enten bakpå sykkelen eller i vogn. Kanskje jeg tar frem bæremeisen snart og drar på fjellet.
Detta ble mye skryt, ble helt svett her jeg sitter

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat