|
Sv: Ny på ketolysekur. Noen som vil være med meg?
Opprinnelig lagt inn av appelsiner, her.
Eisabeth, du sier du har gått ned 3 kg på en uke.. jeg er helt ny, begynnte for to dager siden..'
kunne du skrevet en ovrsikt over hva du spiser på en dag kanskje? jeg er ganske så usikker på dette.. tusen takk for hjelp!!
blir motivert av og se alle suksessene og det gode humøret her inne;o)
I dag er menyen:
Frokost: hadde veeeldig dårlig tid så eg varmet opp to små stykker protein pizza, 50 gram squash og rømmedressing. = 4,5 karb
Lunsj: 4 skiver sprøsteikt bacon, 1 speilegg med pepper, 100 gram rå blomkål og rømmedressing = 4,5 karb
Middag: Steikt kylling med blomkål og broccoli grateng = 4 karb
Kvelds: pleier ikke så spise det, men om er orker skal eg lage mozarella med spekeskinke. = 0 karb
Tilsammen blir dette 13 karbs
---------------------------------------
I går:
Frokost: 100 gram blandet salat med sprøsteikt bacon og rømmedressing
Lunsj: omelett med kryddret kjøttdeig, purreløk, sopp og MASSE ost. da tar eg ikke ost på toppen med lager terninger som eg slipper oppi når omeletten er blitt stiv i bunnen. Hadde ca 50 gram helt vanlig kinakål til og litt creme fresh.
Middag: Fiskeform med chilli, tomater, blomkål og broccoli og fløtesaus
På kvelden var eg fremdeles stappmett så eg lagde ikke noe kvelds.
Dette ble 14 karbs tilsammen.
Dette var litt verfall, men det er veldig mye godt på opskrifter her! Men eg vertfall veeeldig nøye med å veie absolutt alt på digital vekt og skriver opp alt eg spiser og hvor mye karb det forskjellinge innehlder for da slipper eg å rekne på det seinere. 
Eg er helt ny på dette selv og har bare gått 1,5 uke enda. Men eg elsker det!!