|
Sv: Ny her :-)
Opprinnelig lagt inn av Fomle, her.
ja, absolutt! Vann er visst gull.
Snop er noe jeg elsker, men fint klarer å venne meg av med. Er ikke en gang snakk om sprekker der. Men kroppen min blir FORT avhengig av det. Var flink når jeg var ung, 4 år uten snop da. Og nå kan det forsåvidt gå uker.
Når det gjelder daglig inntak av karbohydrater har jeg funnet at et sted mellom 20-25 burde være fint for meg.
Er det ikke under 40g man bør spise for å komme i ketose? Tror jeg skal stikker innom apoteket og kjøpe stix i morgen,se om jeg får utslag, da er det 3 dager. ikke mye å skryte av. Men har en tanke om at dette faktisk kan holde helt inn..
apropo spinat, har hørt om det smakte også.. og fælt er det! Liker IKKE.
Veldig motivert for tiden. og desto mer jeg snakker om det, desto mer gira blir jeg..
Så BRA at du er motivert, da er det mye lettere
Er også veldig individuelt hvor mange karber du tåler for å komme inn i ketose. Jeg har i begynnelsen lagt meg etter 15, som blir anbefalt i ketolyseboka. Deretter kan jeg begynne å øke med f.eks. 5 gram i uka. Hvis du skal holde deg til 20-25 anbefaler jeg at du holder deg unna epler osv. Og grøten, inneholder den mel? Er flere grøtoppskrifter på siden her som du kan sjekke ut Ja, fælt hvor avhengig man blir av søtt, men spiser du god og feit mat stiller du sulten og blir ikke så fysen. Viktig at du tar vitaminer. Krom stiller også søtsuget.
|