Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-08, 14:47   #24
Trudeh
Medlem

Trudeh sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Alder: 53
Trudeh er på en erverdig vei

Sv: Bli litt bedre kjent?

Navn: Trude (H....)

Alder: 36

Status: Samboer

Barn: 2 som er "bare" mine og 5 tilsammen.Har nylig blitt puse-mamma til en liten gråpus på 3 mnd.

Yrke: Markedakonsulent i avis

Mål: Jeg vil ned til 65 kilo, men 70 er mitt første mål.Det er mange år siden jeg så 70-tallet sist så når jeg kommer dit får jeg ta det derfra.

Innen: delmål: 88 til jul 2008. juni 2009:74, så neste sommer skal jeg kose bort de siste 4:-)

Motivasjon: Jeg er livredd for å få diabetes, samt andre livstilsrelaterte plager. Jeg er for faan meg 36 år og følte meg til tider som 96.

Sterke sider: Jeg er flink til å gjennomføre alt jeg bestemmer meg for,(bortsett fra å holde vekta...heheee) har stålvilje og masse pågangsmot.Dessuten er jeg veldig blid og har masse humor:-) Jeg må få legge til at jeg liker å lage mat og at jeg er flink til det og det er en fantastisk egenskap på denne kuren.

Svake sider: Jada det er klart jeg har, men de prøver jeg å fortrenge.MEN spesielt bli på morgenen er jeg ALDRI.

Noe annet du vil fortelle:Har prøvd Grete Roede tidligere, men falt fort tilbake i synd. Nå kjenner jeg at denne kuren motiverer meg noe jæ...., fordi det er så masse god mat, og på noen få uker kjenner jeg utrolig stor forskjell på kroppen. Bare DET er en seier i seg selv. Hurra for Ketolyse sier nå jeg. Eller metamorfose som samboeren min kaller det:-)

Trudeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat