Tråd: Kvinner
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-04, 17:13   #24
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg får vel blande meg litt inn her og !

Ryddinng og vasking er det verste jeg vet !
Det er min kjære enig i....

Problemet er bare at vi begge to liker at det er sånn nogenlunde rundt oss. Vi har som regel en dag i uka (lørdag) hvor vi gjør en liten rask innsats. Jeg vasker bad (dusjkabinett/vask og do), han støvsuger, jeg tørker støv og vasker gulvene (siden vi bare er to + katt, vasker jeg bare gulvene annenhver uke).

I det daglige har vi en grei regel, den som lager maten slipper oppvasken..... Vi har ikke oppvaskmaskin (var ikke plass på kjøkkenet da vi flyttet inn - og så ble det bare sånn...)

Han rydder sitt, jeg rydder mitt. Han vet at hvis han ikke rydder sitt så risikerer han å aldri se det igjen...... Alt som ikke er i bruk eller ligger der det bør/skal ligge kan kastes (veldig grei avtale....) Han har et lite kontor og det er ingen grunn til at papirer og slikt skal ligge spredd over hele huset.......

Når alt dette er sagt....ingen av oss har støv på hjernen !!! Hvis jeg jobber helgevakt blir det ikke gjort noe den helga. Skal vi ha besøk blir det tatt en rask sveip over hele altet. Ingen stresser med noe. Kankje fordi vi har en perfekt arbeidsfordeling som går av seg sjøl og ingen maser....