Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-08, 00:03   #18
Panterpia
Medlem

Panterpia sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Panterpia er på en erverdig vei

Sv: Bli litt bedre kjent?

Opprinnelig lagt inn av Lil@, her.

Slenger ut noen kolloner vi kan fylle ut, så blir vi litt bedre kjent..

Navn: Trine
Alder: 32
Status: Samboer
Barn: Vi har tilsammen 3 barn på 12 år, 4 år og en "ny en" på 4 mnd.
Yrke: Student

Mål: Vektmessig rundt 70 kg. Ellers skal jeg "finne meg sjæl" hehe.

Innen: Tid er penger? Den tid, den sorg? Jeg biter meg ikke så fast i tiden - jeg har fokus på prosessen

Motivasjon: Åh, gudbedre. Nå skal dere høre: Å ikke føle meg som et berg "på topp?" (jada, koffert er lov å tenke.....) Jeg vil kort sagt føle meg bedre med meg selv og føle at jeg ser bra ut for sambo. Men: det første først Motivasjonen min er absolutt egosentrert - jeg bryr meg ikke så mye om hva andre mener om meg, men det at jeg er min egen (verste) dommer er også en drivkraft.

Sterke sider: Kreativ, sta når jeg bare har bestemt meg, flink til å sette meg inn i det jeg gjør

Svake sider: ....tja, se "motivasjon?" Jeg er ganske følelsesstyrt, kan finne på å trøstespise når ting blir ille.

Noe annet du vil fortelle: Nå er jeg ferdig med å få barn og gleder meg til å få meg selv tilbake. I løpet av disse årene har kroppen min vært alt mellom 65-111 kg, så jeg har opplevd litt i begge ender av skalaen. Utrolig nok ser ikke kroppen så gæærn ut, for dette har ikke skjedd over kort tid.

...litt om meg....mulig jeg må redigere litt når jeg er våken

My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat