Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-05, 14:37   #47
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Kalkunkjøttpålegg
Jeg var på matbutikken på Nordby kjøpesenter og der syntes jeg kalkunfilet-pålegget var kjempedyrt!

Cappuccino
Nescafe Cappuccino er veldig mye billigere enn i Norge for de som drikker det.
Kjøpte Gevalia Cappuccino uten sukker fordi det var uten sukker, men karbohydratinnholdet er allikevel høyt. Men man bruker ikke mange gram i en kopp, så jeg nyter det!

Frosne bær
Kjøpte 1 kg frosne bringebær for 39,- og 1 kg blåbær for samme pris.
Her koster det 23 kroner for 250 g på Kiwi.
De hadde også skogsbær, bringebær og multer (men de var vel dyrere)

Atkins Morning Shine frokostbar med sjokolade
Kostet 69,- SEK og her koster den 75,-. (Valutaen var 0,90)

Lindt Excellence 70% (vet ikke prisen)
Dietorelle sugar free lakris-karameller (vet ikke prisen) men de hadde enormt utvalg av sukkerfritt godteri på Gottebiten på Nordby kjøpesenter

Atkins Advantage hazelnut crunch bar
Tror den kostet noen kroner mindre enn her ja

Matvarer jeg ikke har fått tak i her i Norge:

Ferdig hakket løk, frossen
Utrolig kjekt når man plutselig mangler den uunværlige løken (eller når den er råtten)

Soja-yoghurt naturell 1/2 liter (har jeg ikke sett her)

Yoggi blåbæryoghurt uten sukker men med sukralose!

Små trepakninger med hermetiske erter (bare jeg er glad i erter her i familien)

Lav-laktose fløte

Fant ikke Cottage Cheese , men tror det lønner seg å dra på den andre gamle matbutikken ved McDonalds: Maxi-mat. Tror de har endel ting der som de ikke har i den andre matbutikken.

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat