Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-08, 14:43   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse resten av livet?

Jeg kan kun svare utfra min egen erfaring. Etter at jeg ble ferdig med kuren for snart et år siden har jeg fremdeles i hverdagskosten levd reint, dvs. mest mulig reint kjøtt, masse grønnsaker og naturlig feit mat Rett og slett fordi jeg liker den maten bedre enn all halv/helfabrikata... Og fordi kroppen trives bedre med rein mat. Jeg velger for eksempel fremdeles lavkarbobrød i stedet for kjøpebrød. Rett og slett fordi jeg reagerer på gjærbakst.
Det er ikke meningen å leve ketolyse resten av livet. Men at man går over til en mer generell lavkarbo; Lutz... Fedon.... For går man tilbake til det kostholdet man hadde før lavkarbo, så vil man nok gå opp igjen i vekt... For de fleste var det det kostholdet vi hadde som gjorde at vi la på oss i utgangspunktet...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat