Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-08, 18:20   #7
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan trener dere?

Hvis du absolutt ikke vil på treningsstudio, er det ikke noe i veien for at du kan få godt utbytte av trening i heimen

Jeg har prøvet begge deler, og når det gjelder styrkebiten, ble jeg egentlig litt skuffa over at jeg ikke fikk mer igjen for å trene på et senter...

Så jeg har gått tilbake til å trene bare hjemme faktisk.
Jeg har 4 manualer med løse vektskiver til så jeg kan velge ønsket belastning for forskjellige øvelser. Gjennomgang av hele kroppen tar ca. 40 min. Det gjør jeg 2 ganger i uka.

Ellers prøver jeg å gå meg en rask tur, enten om morgenen eller etter middag hver dag. Det blir vel mer annenhver dag da.

Styrketreningen synes jeg gir meg veldig mye overskudd til å takle hverdagen generelt, pluss at det er godt å kjenne at kroppen er sterk.

Lykke til med dine treningsvalg.
Bare spør om det er noe

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat