Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-05, 00:23   #14
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofe

Hvor lenge holder en slik 5 dl-flaske?

Ser at Polaroljen inneholder 2% mere omega3 enn den jeg "anbefalte".. Men hadde vært spennende å sett en test av disse to - hvor de ble satt opp mot hverandre, både når det gjelder pris og andre ting.. som f.eks gift-innhold.

Hei Mofe!
Den første flasken holder i litt under en måned, - senere holder den i litt over 1 måned. Høres litt rart ut kanskje, men grunnen er at en skal ta 2ss(30 ml) de første 10 dagene,- senere bare 1 (15ml).
Prisen på olje og kapsler blir ca. lik hvis du tar 8 kapsler hver dag eller 15 ml olje. (Det anbefales 2-4 tbl, 1-2 ganger daglig).
Etter det jeg kan se er begge produkten utviklet i samarbeide med Haukeland Sykehus, og burde ha samme giftinnhold,- men dette er det sikkert alt gjort undersøkelse på.
360 kapsler koster kr.310,-

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat