Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-08, 13:52   #2
Lil@
Medlem

Lil@ sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 43
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bli litt bedre kjent?

Navn: Nina

Alder: 26 år

Status: samboer med en herlig vaagværing

Barn:to gutter på 4 og 6 år

Yrke: pleieassistent, sykepleier student

Mål: Gå ned til 85 kg i første omgang

Innen: utgangen av sommeren 2009

Motivasjon: Motivasjonen min er faktisk litt blandet, det er både for min egen del, mine barns del og det faktum at jeg er lei av å bare syntes fordi jeg er stor... jeg vil bli lagt merke til og satt pris på for den jeg er, og i dagens samfunn er det faktisk ikke lett med mindre man er en gjennomsnittelig kvinnestr 38/40. Jeg vil ha ett langt liv med barna mine, klare følge dem opp og fikse alle aktivitetene de ønsker delta på.. og jeg ønsker få meg en jobb hvor jeg kan får utfordret meg selv, og for å makte en slik aktiv jobb i så mange år tror jeg at det er en stor fordel å ha en mindre kropp
Itillegg har jeg søkt overvektsoperasjon, men det er absolutt absolutt ABSOLUTT siste utvei, og noe jeg helst vil unngå

Sterke sider: det er vel litt av problemet, akkurat innenfor dette emnet her så har jeg ikke all verden med sterke sider.. det er vel derfor jeg ofte går ned en del, for så å gå opp igjen.

Svake sider: Alt for glad i godteri, blir lett frustrert og lei meg noe som fører til demotivasjon. Tåler dårlig kritikk og kommentarer fra samboeren min ang vekt, mat osv... jeg gir fort opp om resultat ikke syntes raskt.

Noe annet du vil fortelle: Jeg har vært overvektig hele mitt liv, blitt mobbet og trakasert for det, og føler at jeg i voksen alder ikke klarer leve veldig bra med min overvekt.
Jeg syntes overvektige mennesker er ekle, og det er i hovedsak fordi jeg anser meg selv for å være ekkel i min kropp.. og dermed dømmer jeg andre også. Misforstå meg rett...
Jeg lever i ett samboerskap som jeg føler går til grunne om jeg ikke gjør noe med meg selv, fordi det hele henger sammen med mestringsfølelsen jeg har.
Jeg får fort opptur, 2-3 kg så føler jeg meg som en mye bedre person... sånn er det hver gang.
Jeg er sjenert, HATER å trene på trenings studio fordi andre kan se meg, jeg går litt tur men er ikke veldig glad i det.. elsker å danse!!! og spiller i korps (mai er med andre ord en kjeeeempe fin mnd for meg
Jeg er glad i å støtte andre, og oppleve at andre støtter meg.
Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere, og håper vi alle kan bevege oss litt mer ut av presantasjonstråden og lage litt andre tråder med div. tema.

Og nå håper jeg noen andre henger seg på denne tråden