Takk alle sammen for ytterligere svar, og en spesiell takk til deg, MHM!! Dette var virkelig er bra svar, jeg følte at du tok spørsmålet mitt helt slik det var ment og kom med et bra svar! I tillegg slo du ned på akkurat de samme tingene som jeg hadde reagert litt på i andres besvarelser! Du høres ut som et veldig reflektert og fornuftig menneske
Jeg er jo stadig her inne og leser da, så det må jo bety at jeg fremdeles er ganske interessert, men nøler fremdeles ganske mye. Jeg ser ikke bort i fra at jeg blir "frelst" hvis jeg bare tester en ketogen diett, men i utgangspunktet så er jeg ikke interessert i mer enn å bruke ketolyse som et steg på veien til ønsket vekt, for så å gå over til GR. OM jeg bestemmer meg for å teste ketolyse, så kommer jeg likevel til å ha et åpent sinn
Det jeg er mest redd for er dette: GR har funket slik at jeg har klart å holde dietten i snart 6 uker uten noe særlig besvær. Atkins og Ketolyse er jeg heller mindre overbevist om at vil funke i lengden for meg. Hva om jeg går over til den, og sprekker slik at jeg kommer ut av den "gode stimen"? Altså: hva om dette er veien å gå for meg og så ødelegger jeg alt med å hoppe over på noe som ikke fungerer for meg... (Dette er mer et retorisk spørsmål for å illustrere tankegangen min, jeg vet jo at sånt kan jeg bare vite selv). Uansett, jeg følger med her inne og tenker og vurderer, men tør ikke kaste meg ut i noe 
|