Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-08, 15:12   #4
Trudeh
Medlem

Trudeh sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Alder: 53
Trudeh er på en erverdig vei

Sv: Våken opplagt glad godt humør frisk energi sosial

Dette var et grundig og flott innlegg som jeg stiller meg helt og fullt bak.
Den veiingen og målingen du sikter til er vel et resultat av at de menneskene som har tatt valget og lever "lavkarbo" gjerne har spist feil før og ønsker og "se" resultater i form av vektnedgang bl.a.

For min egen del kjenner jeg godt på kroppen bare etter et par uker at DETTE( som jeg tidligere har kritisert og vært skeptisk til) er fantastisk for min kropp. Jeg har masse energi,overskudd, bedre humør, sover godt om natten, er uthvilt om morgenen, sjelden/aldri sulten, ingen reumatiske smerter, lettere i kropp og sjel samt at jeg ser veldig positivt på fremtiden. Kall det gjerne klisje og sprøyt, med det er det jeg opplever med denne kuren.
Jeg har valgt Ketolyse for min egen del, det ønsker jeg å fullføre i en gitt periode for å oppnå vektreduksjon. Jeg for min del trenger å veie mat nå i starten for å ha et visst begrep om hvor mye KH det er i de forskjellige matvarene. Jeg tipper det er mange her inne som har spist "feil" i mange år, så da er den veiingen naturlig for å få et bevisst forhold til hva som er hva?

På sikt kommer jeg til gå over til å tenke akkurat likt med det du skriver:
ren mat
kjøtt med fett
fet fisk
grønnsaker
nøtter,olje
egg
salat
etc.

Jeg kommer ALDRI til å begynne å spise mengder med karbohydrater igjen, når jeg kjenner hvor godt jeg fungerer uten.Det har vært en befrielse og kjenne på.

Rekker ikke skrive mer, men mye mer jeg kunne sagt om dette

Trudeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat