Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-08, 13:30   #627
Impulsiw
Seniormedlem

Impulsiw sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 58
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av tonetrollet, her.

Ba om at legen min henviste meg videre til Aker, jeg... for å bli vurdert i fht alle mulige videre tiltak, - også operasjon. Han henviste meg i januar og har purret også, men jeg har enda ikke hørt noe!

Du må ikke la legen din stoppe dine ønsker og behov! Hvis du på et eller annet tidspunkt skulle mene at du ønsker operasjon, skift lege hvis han/hun ikke hører på deg!

Skal prøve ALT før operasjon tenkte jeg. Har ei venninne som har tatt operasjon og gått ned 80 kg. Men hun sliter fortsatt med vekta pga at man ikke er "operert i hodet". Etter et par år er magesekken utvidet og tynntarmen tar til seg mer næring så da kan man spise tilnærmet normale måltider. Så det er absolutt siste mulighet, tenker jeg da.

Skal på Lindbergklinikken på mandag - hos Gunn Karin Sakariassen - så da får vi se om det blir "vei i vellinga"

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat